المستقبل
اسره المنتدى ترحب بالزوار
المستقبل
اسره المنتدى ترحب بالزوار
المستقبل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المستقبل

اهلا بيكم فى منتدى المستقبل

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامده موووووووووت

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

نكت جامده موووووووووت Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده موووووووووت   نكت جامده موووووووووت Icon_minitimeالأحد مايو 01, 2011 2:25 am

واحده ست بتولد عماله تصوت تصوت وجوزها واقف جنبها بيقول:يارب قومهالي بالسلامه وأنا وعد مني مش هقربلها تاني خالص. قالتله: إخرس دي شده وتزول!!!!

واحد سأل شيخ قاله: هو ينفع اصلي جماعه في البيت ورا الإمام في التليفزيون؟ فالشيخ قاله: ماتجيب التلاجه وتغطيها بقماشه سودا وتحج كمان يا روح امك:

واحد بيسأل بنت حلوه جدا لابسه مايوه بيقولها: هو إيه اللي تحت المايوه ده؟ فقالتله: نار جهنم. فقالها: طب انا عندي واحد كافر عايز اعذبه!!!!!!!

واحد ليلة دخلته دخل على عروسته لاقها حاطه صورة الرئيس قاله يخرب بيت امك هو انت لازم تحضر اي افتتاح!!!

واحده بترضع ابنها دخل عليها جارها فقالتله : تعالى حماتك بتحبك!!!

دكتور دخل عنبر مجانين لقاهم كلهم بيتنططوا وبيقولوا إحنا فشار إحنا فشار ولقى واحد قاعد في جنب لوحده فسأله: إنت قاعد لوحدك ليه؟ فقاله سبني في حالي أنا لازق في الحله:

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
https://future7.yoo7.com

نكت جامده موووووووووت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت مصريه جامده موت
» محششين ما يفهموا بس جامده موت